“Tikai bez stresa!” 8. klases skolnieces Maijas Dagnijas stāsts

“Tikai bez stresa!” 8. klases skolnieces Maijas Dagnijas stāsts

Šobrīd daudzi cilvēki ir dusmīgi, satraukti, neapmierināti. Tas var būt tādēļ, ka ir ļoti daudz darba, vesela gūzma dažādu pienākumu. Var būt arī tamdēļ, ka apkārtējā situācija ir neskaidra, neparedzama. Tas ietekmē miega kvalitāti – nevar kārtīgi izgulēties, sapņos rādās murgi. 8. b klases skolniece Maija Dagnija Krēgere ir pārliecināta, ka sliktos sapņus, stresu no miega valstības var padzīt ar sapņu ķērāju palīdzību. Jauniete ir uzklausījusi vairākas atzīšanās, kad cilvēki stāsta – tiklīdz mājās parādījās sapņu ķērājs, tā miega kvalitāte uzlabojās, uzlabojās noskaņojums, darba spars. Sapņu ķērāja sietiņš satver sliktos sapņus, bet labos, gaišos palaiž cilvēka miega valstībā.

Maija Dagnija Krēgere stāsta: “Tiem, kuri ir ļoti satraukušies, iesaku pašiem veidot sapņu ķērājus, jo tas nav īpaši grūti, darba process palīdz koncentrēties mērķim, darba rezultāts iepriecina dvēseli. Un vēl – mājās rodas tieši tavas sirds, tavas enerģijas saliņa. Sapņu ķērāja gatavošana ir sava veida meditācija, ir iespēja relaksēties, darba gaitā var aizmirst par problēmām, nemieru. Es pati arī gatavoju sapņu ķērājus, man tie patīk, es ticu, ka sapņu ķērāji palīdz cilvēkam. Patiesībā vēl pāris gadus atpakaļ nepievērsu tiem uzmanību. Bet tad… Tirdziņos sāku ievērot sapņu ķērājus, ar katru reizi tie mani uzrunāja vairāk un vairāk. Līdz nevarēju paiet garām, kādu nenopērkot. Pamazām veidojās vesela kolekcija, tad nolēmu izmēģināt savus spēkus, veidot sapņu ķērājus pati. Neticami, bet es ļoti aizrāvos! Sapņu ķērāja gatavošanas process ir interesants, aizraujošs, jo ļoti gribas ātrāk redzēt rezultātu. Iesaku katram vismaz reizi dzīvē uzdrošināties izveidot vienu sapņu ķērāju! Ticiet, jūs tas aizraus! Dzīvē ienāks jaunas krāsas, katra diena kļūs skaistāka!”

Maija Dagnija zina arī vairākas leģendas par sapņu ķērāju rašanos. Varbūt kādreiz izstāstīsim arī tās!

Leave a Reply

Your email address will not be published.